Art. 23. – (1) Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F, dupa caz, au obligatia sa informeze consumatorul, inclusiv prin publicarea pe site-ul internet, cu privire la dreptul acestuia de a apela la solutionarea alternativa a litigiilor, potrivit prezentului regulament si OG nr. 38/2015, precum si cu privire la conditiile de accesare a procedurilor de solutionare a litigiilor. (2) Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F., dupa caz, au obligatia sa informeze consumatorii cu privire la faptul ca entitatea careia i se pot adresa este SAL-FIN. (3) Entitatile autorizate, reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F. nu pot refuza solutionarea litigiului in cadrul SAL-FIN in cazul in care consumatorul si-a exprimat in mod expres si voluntar optiunea de solutionare. Art. 24. – Dispozitiile prezentului regulament nu aduc atingere prerogativelor A.S.F. astfel cum acestea sunt prevazute in OUG nr. 93/2012.
Ghid SAL-FIN
Pentru conformitatea cu prevederile Regulamentului nr. 4/2016 privind organizarea si functionarea Entitatii de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN)